Skip to content

KoAlaBand

najciekawsze wpisy w sieci

środa
11 czerwca, 2025
MENU
  • Reklama
  • Logo
  • Dzieci
  • Moda ślubna
  • Budownictwo
  • Zdrowie i uroda
  • Słodycze reklamowe
  • Reklama
  • Logo
  • Dzieci
  • Moda ślubna
  • Budownictwo
  • Zdrowie i uroda
  • Słodycze reklamowe
TRENDING NOW
Przewodnik po Najlepszych Systemach Biletowych | Słodycze reklamowe w erze cyfrowej: Jak łączyć tradycję z nowoczesnością? | Sztuczna inteligencja w ochronie zdrowia: Jak algorytmy mogą przewidywać epidemie? | Jak wprowadzić dzieci w świat historii poprzez interaktywne gry i zabawy? | Walcz z marnowaniem żywności: Jak planować posiłki na cały tydzień? | Zielona infrastruktura w urbanistyce: Jak wodne ogrody i zielone dachy wpływają na jakość życia w miastach? | Krówki Reklamowe: Słodki Element Twojej Kampanii Marketingowej | Skup Złota Kraków: Wszystko Co Musisz Wiedzieć | **Rola technologii dźwiękowych w tworzeniu inteligentnych przestrzeni publicznych** | Sztuczna inteligencja w walce z dezinformacją: nowa era dla mediów? |

Napoje energetyczne z logo

Posted on: 20 września 2016 Posted by: admin Comments: 0

Każdy zna napoje energetyczne z logo rożnych firm. Kupując go jako produkt reklamowy, warto poznać czym jest dokładnie popularny i lubiany energetyk. Napoje energetyczne w dzisiejszych czasach są niezwykle popularne. Pije je niemal każdy – od młodzieży po dorosłych ludzi. W środkach przekazu reklamy często napoje takie kreowane są jako sposób walki z przemęczeniem wynikającym z wytężonego wysiłku. Szczególnym powodzeniem cieszą się zatem wśród studentów czy uczniów, którzy uczą się po nocach do testów czy egzaminów.

W skład niemalże wszystkich napoi tego typu wchodzi:

  • woda
  • cukier
  • regulatory kwasowości
  • substancje czynne

Procentowa zawartość tych ostatnich różni się w zależności od konkretnego producenta. To te składniki określają tak zwaną „moc” napoju.  Poniższe substancje są najczęściej wykorzystywane jako pobudzające nas organizm:

  • kofeina
  • guarana
  • żeń-szeń
  • kreatyna
  • karnityna
  • witaminy z grupy B

Napoje te nie zawierają tłuszczu więc są nisko kaloryczne. Ich głównym zadaniem jest pobudzenie organizmu oraz zwiększenie szybkości reakcji umysłu.

Pojawienie się ich na rynku pod koniec XX wieku  zrewolucjonizowało przemysł soków i napoi. Nowy produkt szybko zakorzenił się na sklepowych półkach i zagościł w domach jako sposób na nieprzespane noce. Na temat napojów energetycznych powstało już wiele badań, najczęściej sprzecznych ze sobą. Jedni wskazują na pozytywne aspekty spożywania energetyków inny wręcz przeciwnie. Argumentami wskazującymi na zalety napoi energetycznych są wspomniana już poprawa koncentracji i szybsza reakcja. Argumentami przeciw jest przede wszystkim możliwość uzależnienia się od substancji składowych napoju. Jedno jest pewne – zachowanie umiaru w tym przypadku może okazać się zbawienne.

Niezwykle trudnym zadaniem jest określenie bezpiecznej ilości energetyków, którą człowiek może „wlać do organizmu”. Zależy to w głównej mierze od diety, jaką prowadzi człowiek. Warto pamiętać, że główny składnik napoju (kofeina) nie znajduje się tylko w kawie. Mamy z nią styczność wszędzie od kawy po napoje typu cola aż nawet do czekolady. Dlatego trudno jest jednoznacznie określić czy w naszym organizmie nie zalega już kofeina, która jak wiemy w nadmiarze może mieć działanie odwrotne do spodziewanego. Senność wraz z problemami z zaśnięciem, zmęczenie i chęć odpoczynku połączona z ogólnym pobudzenie organizmu. każdy zna te objawy.

  • Logo

Posts navigation

Previous Article Previous Article
Woda z logo własnej firmy – przyszłość reklamy firmy
Next Article Next Article
Soki reklamowe – pomarańcza

Ostatnie wpisy

  • Przewodnik po Najlepszych Systemach Biletowych
  • Słodycze reklamowe w erze cyfrowej: Jak łączyć tradycję z nowoczesnością?
  • Sztuczna inteligencja w ochronie zdrowia: Jak algorytmy mogą przewidywać epidemie?
  • Jak wprowadzić dzieci w świat historii poprzez interaktywne gry i zabawy?
  • Walcz z marnowaniem żywności: Jak planować posiłki na cały tydzień?

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Budownictwo
  • Dzieci
  • Historie
  • Logo
  • Moda ślubna
  • Reklama
  • Rodzina
  • Słodycze reklamowe
  • Technologia
  • Woda mineralna z nadrukiem
  • Zdrowie i uroda

2025 KoAlaBand | Theme by Spiracle Themes